De waarde van goede content

‘Content is koning’ en ‘context is koningin’ zijn uitspraken die veel worden gebruikt als het gaat om Social Selling. Door relevante en waardevolle content te delen, kunnen salesafdelingen hun [...]

De Commerciële Revolutie

De huidige commerciële systemen lopen tegen de grenzen van doorontwikkeling aan. Natuurlijk is er nog wel wat te winnen bij veel organisaties. Afgelopen jaren zijn de commerciële systemen zoveel [...]

De new school ‘killerpitch’

De new school ‘killerpitch’ Pitches. Een onderwerp dat regelmatig terugkomt in de vakliteratuur. Maar wat zijn dat nu ook weer precies? Er bestaan verschillende soorten. In deze column ga ik [...]

De Experience Center-hype

Wie wil het niet? Een plek waar je klanten alles kunt laten zien wat je als organisatie te bieden hebt. Totaaloplossingen in de meeste brede vorm gepresenteerd op de leukste en meest inspirerende [...]

De Coolblue in jouw sector

Coolblue wordt vaak genoemd als inspiratiebron voor andere organisaties. Ze zijn een schitterend voorbeeld van een organisatie met dezelfde producten als andere organisaties in een [...]

De noodzaak van Social Selling

De klant van vandaag is een digitale klant, die ‘socially connected’ en mobiel is, die toegang heeft tot data en informatie op diverse apparaten waar en wanneer hij maar wil. Oftewel: deze klant [...]

page 1 of 3
0

Send this to a friend